Jak se u nás uzavírá smlouva
Obchodní podmínky
Pořadatel:
Ing. Lukáš Příkrý
IČO: 19093322
Nádražní 646/158
Šlapanice, 664 51
Tyto všeobecné obchodní podmínky (“Podmínky”) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1
zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů („Občanský zákoník“)
vzájemná práva a povinnosti Vás, jakožto kupujících, a Nás, jakožto prodávajících, vzniklá v
souvislosti nebo na základě kupní smlouvy („Smlouva“) uzavřené prostřednictvím E-shopu na
webových stránkách www.finfarium.cz.
Všechny informace o zpracování Vašich osobních údajů jsou obsaženy v Zásadách zpracování
osobních údajů, která naleznete v přiložených dokumentech (záložka Kontakt -> Zásady zpracování
osobních údajů).
Ustanovení těchto Podmínek jsou nedílnou součástí Smlouvy. Smlouva a Podmínky jsou vyhotoveny
v českém jazyce. Znění Podmínek můžeme jednostranně měnit či doplňovat. Tímto ustanovením
nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění Podmínek.
Pokud některá část Podmínek odporuje tomu, co jsme si společně schválili v rámci procesu Vašeho
nákupu na Našem E-shopu, bude mít tato konkrétní dohoda před Podmínkami přednost.
1. OBECNÁ USTANOVENÍ A POUČENÍ
1.1. Objednání kurzů je možné jen přes webové rozhraní E-shopu.
1.2. Při nákupu je Vaše povinnost poskytnout Nám všechny informace správně a pravdivě.
Informace, které jste Nám poskytli při objednání kurzu budeme tedy považovat za správné a
pravdivé.
2. UZAVŘENÍ SMLOUVY
2.1. Smlouvu s Námi je možné uzavřít pouze v českém jazyce.
2.2. K tomu, abychom mohli Smlouvu uzavřít, je třeba, abyste na E-shopu vytvořili návrh
Objednávky. V tomto návrhu musí být uvedeny následující údaje:
a) Informace o objednávaném kurzu;
b) Informace o Ceně a způsobu platby Ceny; tyto informace budou zadány v rámci
tvorby návrhu Objednávky v rámci objednávkového formuláře, přičemž informace o
Ceně budou uvedeny automaticky na základě Vámi zvoleného kurzu;
c) Své identifikační a kontaktní údaje sloužící k tomu, abychom mohli vystavit
plnohodnotnou fakturu k zaplacení, doručit ji na Vámi zvolenou e-mailovou adresu,
také za účelem komunikace s Vámi ohledně průběhu kurzů a samotné realizace
kurzů. Zejména se jedná o jméno a příjmení zákonného zástupce účastníka,
doručovací adresu, telefonní číslo, e-mailovou adresu, a dále jméno, příjmení a věk
účastníka.
2.3. Vaši Objednávku Vám v co nejkratší době poté, kdy Nám bude doručena, potvrdíme
zprávou odeslanou na Vaši e-mailovou adresu zadanou v Objednávce. Potvrzením Objednávky
z naší strany dochází k uzavření Smlouvy mezi Námi a Vámi. Podmínky ve znění účinném ke
dni Objednávky tvoří nedílnou součást Smlouvy.
2.4. Mohou nastat i případy, kdy Vám nebudeme moci Objednávku potvrdit. Jedná se
zejména o situace, kdy jsou kurzy plně obsazeny. Informaci o maximální kapacitě kurzu se
budeme snažit aktualizovat na webových stránkách co nejčastěji. V případě, že nastane
jakýkoliv důvod, pro který nemůžeme Objednávku potvrdit, budeme Vás kontaktovat a zašleme
Vám nabídku na uzavření Smlouvy v pozměněné podobě oproti Objednávce. Smlouva je v
takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy Naši nabídku potvrdíte.
2.5. V případě, že v rámci E-shopu nebo v návrhu Objednávky bude uvedena zjevně chybná
Cena, nejsme povinni Vám kurzu za tuto Cenu dodat ani v případě, kdy jste obdrželi potvrzení
Objednávky, a tedy došlo k uzavření Smlouvy. V takové situaci Vás budeme bezodkladně
kontaktovat a zašleme Vám nabídku na uzavření nové Smlouvy v pozměněné podobě oproti
Objednávce. Nová Smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy Naši nabídku
potvrdíte. V případě, že Naši nabídku nepotvrdíte ani ve lhůtě 3 dnů od jejího odeslání, jsme
oprávněni od uzavřené Smlouvy odstoupit. Za zjevnou chybu v Ceně se považuje například
situace, kdy Cena neodpovídá obvyklé ceně u jiných prodejců nebo chybí či přebývá cifra.
2.6. V případě, kdy dojde k uzavření Smlouvy, Vám vzniká závazek k zaplacení Celkové
ceny.
2.7. V některých případech umožňujeme na nákup kurzu využít slevu. Pro poskytnutí
slevy je třeba, abyste v rámci návrhu Objednávky vyplnili údaje o této slevě do předem
určeného pole. Pokud tak učiníte, bude Vám kurz poskytnut se slevou.
3. CENOVÉ A PLATEBNÍ PODMÍNKY
3.1. Cena je vždy uvedena v rámci E-shopu, v návrhu Objednávky a samozřejmě ve
Smlouvě. V případě rozporu mezi Cenou uvedenou u konkrétního kurzu v rámci E-shopu a
Cenou uvedenou v návrhu Objednávky se uplatní Cena uvedená v návrhu Objednávky, která
bude vždy totožná s cenou ve Smlouvě.
3.2. Celková cena je uvedena včetně DPH včetně veškerých poplatků stanovených
zákonem.
3.3. Faktura bude vystavena v elektronické podobě po odeslání Objednávky a bude zaslána
na Vaši e-mailovou adresu. Faktura bude též fyzicky předána osobně na první lekci kurzu
zákonnému zástupci účastníka.
3.4 Platbu Celkové ceny po Vás budeme požadovat po uzavření Smlouvy a před předáním
realizací kurzu. Úhradu Celkové ceny proveďte na základě zaslané faktury, a to online platbou
či převodem na účet č. 104061035/2250, do poznámky uveďte jméno účastníka kurzu. Platbu
odešlete před datem splatnosti.
3.5. Příchozí platbu Vám potvrdíme na uvedenou e-mailovou adresu společně s potvrzením
zařazení účastníka do kurzu.
4. STORNO PODMÍNKY
4.1. Při zrušení účasti na kurzu ze strany zákazníka platí tyto storno podmínky:
a) Pokud se kurzu či jeho lekce nemůžete z jakéhokoliv důvodu zúčastnit, můžete
za sebe najít a přihlásit náhradníka. Změnu nám oznamte prostřednictvím
e-mailu, a to nejpozději 1 hod. před začátkem kurzu. Ve zprávě uveďte jméno a
příjmení účastníka, jméno a příjmení jeho zákonného zástupce a telefonní
kontakt na zákonného zástupce. Finanční vyrovnání mezi Vámi a náhradníkem
jste povinni vyřešit sami.
b) Dojde-li ke zrušení objednání kurzu nejméně 30 dní před jeho začátkem, bude
Vám účtován storno poplatek ve výši 10 % z ceny kurzu.
c) Dojde-li ke zrušení objednání kurzu mezi 29. a 15. dnem před jeho začátkem,
bude Vám účtován storno poplatek ve výši 30 % z ceny kurzu.
d) Dojde-li ke zrušení objednání kurzu mezi 14. a 7. dnem před jeho začátkem,
bude Vám účtován storno poplatek ve výši 80 % z ceny kurzu.
e) Pokud zrušíte objednání kurzu po jeho začátku (tzn. ode dne první realizace
lekce včetně), pak není možné vrácení ceny kurzu a bude uplatněn 100 % storno
poplatek.
f) V případě přerušení kurzu (např. v důsledku vládních opatření) po jeho začátku,
budou nerealizované lekce převedeny do období možné realizace. V tomto
případě je také možné najít za sebe náhradníka na zbylé lekce. Finanční
vyrovnání mezi Vámi a náhradníkem jste povinni vyřešit sami.
4.2. Při zrušení účasti na jednorázové lekci ze strany zákazníka platí tyto storno
podmínky:
a) Pokud se jednorázové lekce nemůžete z jakéhokoliv důvodu zúčastnit, můžete
za sebe najít a přihlásit náhradníka. Změnu nám oznamte prostřednictvím
e-mailu, a to nejpozději 1 hod. před začátkem lekce. Ve zprávě uveďte jméno a
příjmení účastníka, jméno a příjmení jeho zákonného zástupce a telefonní
kontakt na zákonného zástupce. Finanční vyrovnání mezi Vámi a náhradníkem
jste povinni vyřešit sami.
b) Dojde-li ke zrušení objednání jednorázové lekce méně než 1 den před konáním
lekce, bude Vám účtován storno poplatek ve výši 100 % z ceny lekce.
c) Dojde-li ke zrušení objednání jednorázové lekce mezi 4. a 2. dnem před konáním
lekce, bude Vám účtován storno poplatek ve výši 50 % z ceny lekce.
d) Dojde-li ke zrušení objednání jednorázové lekce více než 5 dní před konáním
lekce, máte možnost objednávku převést na jinou lekci pořádanou FINfáriem ve
stejné hodnotě, nebo Vám bude vrácena platba za lekci v plné výši.
4.3. Při zrušení účasti na příměstském táboře ze strany zákazníka platí tyto storno
podmínky:
a) Pokud se příměstského tábora nemůžete z jakéhokoliv důvodu zúčastnit, můžete
za sebe najít a přihlásit náhradníka. Změnu nám oznamte prostřednictvím
e-mailu, a to nejpozději 1 den před začátkem příměstského tábora. Ve zprávě
uveďte jméno a příjmení účastníka, jméno a příjmení jeho zákonného zástupce a
telefonní kontakt na zákonného zástupce. Finanční vyrovnání mezi Vámi a
náhradníkem jste povinni vyřešit sami.
b) Pokud dítě na příměstský tábor nenastoupí a objednání příměstského tábora
nebude zrušeno, činí storno poplatek částku ve výši 100% z celkové ceny
tábora.
c) Dojde-li ke zrušení objednání příměstského tábora méně než 5 dní před
začátkem jeho konání, bude Vám účtován storno poplatek ve výši 80 % z ceny
příměstského tábora.
d) Dojde-li ke zrušení objednání příměstského tábora mezi 15. a 6. dnem přede
dnem začátku příměstského tábora, bude Vám účtován storno poplatek ve výši
60 % z ceny příměstského tábora.
e) Dojde-li ke zrušení objednání příměstského tábora mezi 30. a 15. dnem přede
dnem začátku příměstského tábora, bude Vám účtován storno poplatek ve výši
20 % z ceny příměstského tábora.
f) Dojde-li ke zrušení objednání příměstského tábora více než 30 dní před konáním
akce, bude Vám účtován storno poplatek 200 Kč za administrativní úkony
spojené s fakturací a následným stornem.
4.4. Při zrušení jednorázové lekce, kurzu či příměstského tábora ze strany pořadatele z
důvodu nenaplnění minimální kapacity akce či z jiných závažných organizačních důvodů Vám
bude vrácena plná částka, kterou jste uhradili, a to po řádné komunikaci důvodů ze strany
pořadatele.
5. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
5.1. Veškerou písemnou korespondenci si s Vámi budeme doručovat elektronickou poštou.
Naše e-mailová adresa je uvedena u Našich identifikačních údajů. My budeme doručovat
korespondenci na Vaši e-mailovou adresu uvedenou ve Smlouvě, nebo přes kterou jste nás
kontaktovali.
5.2. Smlouvu je možné měnit pouze na základě naší písemné dohody. My jsme však
oprávněni změnit a doplnit tyto Podmínky, tato změna se však nedotkne již uzavřených Smluv,
ale pouze Smluv, které budou uzavřeny po účinnosti této změny.
5.3. Přílohou Podmínek je vzorový formulář pro reklamaci a vzorový formulář pro odstoupení
od Smlouvy.
5.4. Smlouva včetně Podmínek je archivována v elektronické podobě u Nás, ale není Vám
přístupná. Vždy však tyto Podmínky a potvrzení Objednávky se shrnutím Objednávky obdržíte
e-mailem a budete tedy mít vždy přístup ke Smlouvě i bez Naší součinnosti. Doporučujeme
vždy potvrzení Objednávky a Podmínky uložit.
5.5. Tyto Podmínky nabývají účinnosti dne 6.6.2023.
- Formulář pro odstoupení od Smlouvy